تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان واداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام منعقد شد

با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و اداره کل آموزش و پرورش انعقادتفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و اداره آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون، با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و اداره کل آموزش و پرورش انعقادتفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و اداره آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت.

فاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تقدیر از همکاری این اداره کل ، در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و ارائه خدمات به دانش آموزان استثنایی از ظرفیت خوب مراکز فرهنگی هنری کانون جهت غنی سازی اوقات فراغت این دسته از دانش آموزان خبر داد.

درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره آموزش و پرورش استثنایی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ضمن تقدیر از همکاری این اداره کل با آموزش و پرورش استان تعامل دو دستگاه را فراتر از انعقاد یک یا چند تفاهم نامه در موضوعات خاص دانست و افزود: همچنان که در همه ی زمینه ها همکاری و هم افزایی وجود داشته در اجرایی و عملیاتی شدن این تفاهم نامه نیز باید اهتمام لازم صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان توجه و حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه را از رویکرد های اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: خدمت رسانی مطلوب به این دانش آموزان در اولویت های کاری است و به همین جهت باید همگرایی لازم بین دستگاه های مرتبط از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با آموزش و پرورش و به ویژه اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برای ارائه خدمت به این قشر از دانش آموزان به وجود آید و تقویت شود.

نسرین مهدی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز در این نشست غنی سازی و تقویت برنامه های فرهنگی و هنری به ویژه در اوقات فراغت برای دانش آموزان استثنایی را از ضروریات ارائه خدمت به این دانش آموزان برشمرد و گفت: با انعقاد این تفاهم نامه بیش از پیش همکاری ها با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه می

یابد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =