جلسه شورای پژوهش در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه شورای پژوهش با حضور مدیرکل و همکاران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، شورای آموزش و پژوهش، نخستین نشست خود در سال جاری را در کانون استان تشکیل داد.

در این جلسه، که با حضور اعضای شورا و با هدف برنامه‌ریزی در خصوص اولویت‌های برگزاری دوره‌های آموزشی همکاران برگزار شد، مدیرکل کانون استان، معاون فرهنگی، کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان، کارشناس آموزش و پژوهش و کارشناس روابط عمومی حضور داشتند.

محمدرضا سالاری در سخنان کوتاهی ضمن اشاره به اهمیت بحث آموزش در ارتقای کیفیت سازمان و پژوهش‌محور بودن فعالیت‌ها تاکید و از اعضای شورا خواست نظرات و اولویت‌های خود را برای بحث و تبادل نظر به اشتراک بگذارند.

در ادامه، همکاران ضمن اشاره به فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در مراکز و ضرورت توجه ویژه به آنها، برنامه‌های پیشنهادی خود را عنوان کردند که دوره‌های آموزشی مجازی و حضوری برای همکاران در این خصوص پیش بینی شد.

گفتنی است دستورالعمل تشکیل شورای آموزش و پژوهش با هدف «بالابردن کیفیت و تقویت یکپارچگی در سیاست‌گذاری‌ها و نهادینه کردن برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرایی در امور آموزشی و پژوهشی کانون و همسویی در پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی» از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به استان‌ها ارسال شده است.

در شرح وظایف این شورا نیز مواردی از قبیل تعیین اولویت‌های آموزشی، آسیب‌شناسی برنامه‌های آموزشی و پژوهشی اجرا شده، بررسی طرح‌ها و پیشنهادهای آموزشی و پژوهشی همکاران، فراهم نمودن زمینه‌ی تعامل کانون با سایر موسسات آموزشی و پژوهشی مرتبط با کانون و... دیده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =