امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های استان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و مدیر تولید برق نیروگاه‌های استان استان با موضوع برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در زمینه‌های مورد توافق تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین کانون و شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های استان امضا شد.

در بیان موضوع این تفاهم‌نامه، که تا خرداد ۱۴۰۳ قابل اجراست، بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود طرفین قرارداد جهت ارتقای سطح کیفی کارکنان و خانواده‌های آنان و استفاده از توان بین سازمانی برای برگزاری برنامه‌های مشترک پیش‌بینی شده است.

در بخشی از تعهدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آمده است: استفاده از کلیه خدمات ارائه شده در مراکز فرهنگی‌هنری از قبیل دوره‌های نقاشی، سفال، قصه‌گویی، نمایش خلاق، سرود، شعرخوانی و... در سطح استان، امکان استفاده‌ی متقاضیان از کتابخانه‌های مراکز کانون پرورش فکری و سینما کانون، استفاده از ظرفیت کانون زبان ایران، همکاری در استفاده از امکانات کانون از قبیل سالن سینما و سالن کنفرانس و....

در بیان تعدادی از تعهدات شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های استان هم به حمایت مالی از اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی، هنری و ادبی کانون، هماهنگی استفاده از مهمان‌سراها برای اسکان همکاران کانون در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار، هماهنگی و اجرای جشنواره‌های فرهنگی، هنری و علمی با رویکرد آگاهی‌بخشی و صرفه جویی در مصرف برق، برگزاری بازدیدهای علمی اعضا از مراکز تولید برق استان و... اشاره شده است.

گفتنی است این تفاهم‌نامه به امضای محمدرضا سالاری، مدیرکل کانون و جواد محمدقاسمی، معاون منابع انسانی، از طرف مدیر تولید برق نیروگاه‌های استان رسیده است.

امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =