ویژه برنامه دنیای زیبای من در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون همدان برگزار شد

به مناسبت هفته محیط زیست با حضور ۳۵ عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ویژه برنامه دنیای پاک ما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در روز سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲به مناسبت هفته محیط زیست با حضور ۳۵ عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ویژه برنامه دنیای پاک ما برگزار شد.

در ابتدا برنامه لیلا رسولی مربی مرکز شماره ۳ کانون همدان  ضمن تبریک هفته محیط زیست از حضور اعضا در این برنامه تشکر کرد.

سپس کارشناسان محیط زیست با شعار:  نه به مصرف پلاستیک بگوییم ، به بحث و گفتگوی علمی در این زمینه پرداختند.

ویژه برنامه دنیای زیبای من در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون همدان برگزار شد.

در ادامه کارشناسان محیط زیست، بسته های مداد رنگی را که از روزنامه‌های بازیافتی تهیه شده بود به اعضا حاضر در این نشست اهدا کرد.

 در این برنامه نورمحمدیان منظر مربی فرهنگی مرکز ۳ همدان، با طرح سوال ( دنیا مال ماست پس مراقبش باشیم، چطوری و چگونه؟ ) به گفتگوی علمی پرداخته و در همین راستا به معرفی کتاب‌های مجموعه حفاظت از کره‌ی زمین پرداخت.

در خاتمه با هدایت مربیان فرهنگی مرکز  صادقی و نورمحمدیان، با استفاده از هدیه دریافتی اداره محیط زیست، به اجرای نقاشی خلاق با موضوع: ( دنیا مال ماست ) پرداختند.

ویژه برنامه دنیای زیبای من در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون همدان برگزار شد.

لیلا رسولی مسئول مرکز شماره ۳ کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی بیشتر کودکان با پدیده‌های زیست محیطی، احترام گذاشتن به طبیعت و استفاده درست از منابع طبیعی و سایر انرژی‌ها، آشنایی با نحوه بهره برداری صحیح از مواد پیرامون، عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =