ویژه برنامه‌های مراکز هشتگرد و مجتمع کانون البرز برای کودکان و نوجوانان

مراکز هشتگرد و مجتمع کانون البرز ویژه برنامه‌هایی را برای کودکان و نوجوانان عضو این مراکز تدارک دیده و اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، سمیرا اکبریه، مسؤول مرکز مجتمع کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرج از برگزاری کارگاه «مادر و کودک» در این مرکز خبر داد.

اکبریه هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی بیشتر خانواده‌ها به ویژه مادران با برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون عنوان کرد و افزود سعی کردیم با تدارک چند کارگاه ضمن معرفی فعالیت‌ها شرایطی را فراهم آوریم که کودکان در کنار مادرانشان لحظات شاد و به یادماندنی همراه با آموختن یک تجربه فرهنگی، هنری را تجربه می‌کنند.

اکبریه ادامه داد کارگاه‌های سفالگری، عروسک سازی، نمایش فیلم و آسمان نما از جمله فعالیت‌هایی بود که برای شرکت کنندگان  در این برنامه در نظر گرفته شده بود .

گرامی داشت روزهای گل و گیاه و مبارزه با بیابان زدایی در مرکز هشتگرد

مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در هشتگرد نیز با توجه به اهمیت به موضوع محیط زیست و تدارک برنامه‌های مناسبتی با توجه به تقویم محیط زیستی در روزهای انتهای خرداد ماه ،۱۴۰۲ معرفی وقایع ۲۵ خرداد روز ملی گل و گیاه و ۲۷ خرداد روز جهانی بیابان زدایی را برای کودکان و نوجوانان اجام داد.

مریم فلاح نژاد، مربی مسؤول این مرکز از اجرای برنامه‌های  روخوانی کتاب «باغچه بره کوچولو،کاشت عدس و نگهداری و رشد توسط کودکان ، پخش پویانمایی «عدسک » و خلق تصویر ذهنی از رشد عدس کاشته شده و مقایسه آن با رششد واقعی آن در هفته‌های آینده خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =