برنامه علمی فرهنگی "صبحانه مفید" در پارک شقایق برگزار شد

در راستای نشاط اجتماعی و جوانی جمعیت مجتمع فرهنگی هنری آیت الله مدنی کانون پرورش فکری همدان برنامه علمی فرهنگی "صبحانه مفید" را با اعضای دختر و مادرانشان در پارک شقایق برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲  همزمان با روز گل و گیاه با حضور اعضا و والدین مجتمع شهید آیت الله مدنی کانون پرورش فکری همدان در پارک شقایق شهرک مدنی برنامه علمی و فرهنگی "صبحانه مفید" برگزار شد.

برنامه علمی فرهنگی "صبحانه مفید" در پارک شقایق برگزار شد

 در این برنامه ابتدا اعضا با مشارکت والدین به چیدمان سفره های خود پرداختند و زهرا محمدی کارشناس تغذیه مرکز بهداشت سعدی نکات مفیدی درخصوص صبحانه ی سالم و خواص میوه ها و سبزیجات آموزش داد.
در ادامه برنامه به مناسبت روز گل و گیاه مربیان با کمک اعضا به کاشت گل مشغول شدند و قرار شد اعضا در روزهای حضورشان در مجتمع وظیفه مراقبت از این گلها را برعهده داشته باشند .
اعظم کیانی مسئول مجتمع شهید آیت الله مدنی هدف از اجرای برنامه های خانواده محور را علاوه بر پرورش کودکان و نوجوانان خانواده دوست، حضور کودکان و نوجوانان به همراه مادرانشان در طبیعت و در کنار گل ها و گیاهان و لذت بردن از فضاهای سبز موجود در شهر اعلام کرد و ادامه داد هر چقدر بتوانیم برنامه هایی تدارک ببینیم که با حضور والدین در کنار فرزندانشان باشد قطعا نسل شادتر، امیدوارتر و دوست دار خانواده خواهیم داشت.

برنامه علمی فرهنگی "صبحانه مفید" در پارک شقایق برگزار شد

در پایان برنامه به تمامی شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =