جمعی از اعضا کانون پرورش فکری کبودرآهنگ با حضور در اداره جهاد کشاورزی  این روز را به کارکنان و پدران خود که در این اداره مشغول خدمت هستند تبریک گفتند

همزمان با آغاز روز جهاد کشاورزی جمعی از اعضا کانون پرورش فکری کبودرآهنگ با حضور در اداره جهاد کشاورزی این روز را به کارکنان و پدران خود که در این اداره مشغول خدمت هستند تبریک گفتند.


به مناسبت آغاز هفته ی جهاد کشاورزی همزمان با آغاز روز جهاد کشاورزی جمعی از اعضا کانون پرورش فکری کبودرآهنگ با حضور در اداره جهاد کشاورزی کبودرآهنگ   این روز را به کارکنان و پدران خود که در این اداره مشغول خدمت هستند تبریک گفتند. 
در این برنامه که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد  مسئول عقیدتی و سیاسی جهاد کشاورزی کبودراهنگ  پرورش کودکان را ازجمله رسالت های دولت مردان دانست و خاطر نشان کردند باید متولیان عرصه فرهنگ و هنر در این عرصه برای این سرمایه  های ارزشمند بیش از پیش برنامه ریزی کنند.

جمعی از اعضا کانون پرورش فکری کبودرآهنگ با حضور در اداره جهاد کشاورزی  این روز را به کارکنان و پدران خود که در این اداره مشغول خدمت هستند تبریک گفتند.

وی افزود استعدادیابی و پرورش چنین نوجوانانی از رسالت کانون پرورشی است که خوشبختانه کانون در این زمینه موفق بوده است. و امیدواریم شاهد موفقیت و افتخار آفرینی بیش از پیش کودکان ونوجوانان عزیزمان باشیم.

سپس عضو نوجوان مرکز شعری رو به ساحت مقدس امام عصر تقدیم کرد.

در این دیدار از دانش آموزان ممتاز کارکنان جهاد کشاورزی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =