همه ما درخصوص کودکان و نوجوانان مسئول هستیم و نباید احساس خستگی و ناامیدی کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان ضمن بیان قصه ی زندگی حضرت یونس(ع) تاکید کرد همه ی ما در خصوص کودکان و نوجوانان مسئول هستیم و نباید احساس خستگی و ناامیدی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان  
با حضور حضرت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، دکتر ستاری نوید مدیر کل امور زنان و خانواده، دکتر معصومه ابراهیمی هژیر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و اعضای این شورا برگزار شد.
در این جلسه ابراهیمی هژیر ضمن بیان قصه ی زندگی حضرت یونس(ع) تاکید کرد همه ی ما در خصوص کودکان و نوجوانان مسئول هستیم و نباید احساس خستگی و ناامیدی کرد و ما بالاتراز حضرت یونس(ع) نیستیم.
وی همچنین اشاره ای به ۳۳ سال تلاش شبانه روزی حضرت یونس(ع) فقط دو نفر هدایت شدند کرد و گفت:حضرت یونس، ناامید شد. گرفتار شکم نهنگ شد. در خلوت خود به سوی خدا روی آورد، خدا را دید و متوجه اشتباهش شد. 
 خداوند ناامیدی و کسلی را از ایشان نپذیرفت، فرصت دوباره ای به او داده شد و از شکم نهنگ رهایی پیدا کرد. 

همه ما درخصوص کودکان و نوجوانان مسئول هستیم و نباید احساس خستگی و ناامیدی کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان در ادامه به سخنان مقام معظم 
رهبری  در تفسیر این آیات- داستان حضرت یونس(ع)- فرمودند:« ما مسئولیم» اشاره کرد و افزود: امروز، دشمن به شدت با موضوع کودک و نوجوان وارد کار شده و ما نباید ترک انجام وظیفه کنیم، باید امید داشته باشیم و با همسویی همه ی دستگاه ها، برنامه ریزی مناسبی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

در ادامه ضمن بیان خبر خوب تبدیل وضعیت نیروهای پاره وقت، اظهار خرسندی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =