جلسه هم افزایی و همکاری چهارجانبه آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری، نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

طی نشست مدیران کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان همدان در خصوص هم افزایی و همکاری های بین چهار اداره کل در دانشگاه فرهنگیان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، طی نشست مدیران کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان همدان در خصوص هم افزایی و همکاری های بین چهار اداره کل در دانشگاه فرهنگیان همدان برگزار شد.
در این جلسه به بررسی و ابعاد فضاهای آموزشی و رفاهی، برنامه های مناسبتی ملی و مذهبی، رصد فرهنگی و نیازسنجی جامعه  ی هدف پرداخته شد و ضمن بیان ضروریات در جهت مشارکت، هم افزایی و بهبود کیفیت عملکرد مدیران کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان همدان به تبادل نظر پرداختند.

جلسه هم افزایی و همکاری چهارجانبه آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری، نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان برگزار شد
معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری جلسه، گزارشی از موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری در سطح استان ارائه داد و خواستار ورود دانشجویان معلم در قالب درس کارورزی و ادبیات کودک مراکز کانون شد.
همچنین ابراهیمی هژیر از حضور دانش آموزان در مراکز و اعزام مربیان به مدارس استقبال کرد و تخفیف ویژه برای دانشجویان به همراه خانواده از سینما کانون قائل شد.
در پایان مقرر گردید جلسات به صورت ماهانه برگزار شود و مشارکت اجرایی دستگاههای عضو ارائه شود و رای گیری شود.
 
شایان ذکر است این جلسه در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ در دفتر رئیس دانشگاه معلمان همدان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =