کد خبر: 326636
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
بازدید 172
 یار مهربان در تابستان ۱۴۰۲ اجرا می شود

در طی جلسه ای بین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان طرح اوقات فراغت۱۴۰۲ با عنوان یارمهربان در تابستان اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ در طی جلسه ای بین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان  در خصوص چگونگی اجرای طرح اوقات فراغت تابستان۱۴۰۲ با عنوان یار مهربان در تابستان به گفتگو نشستند.

ابراهیم سهرابی وفا معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در ابتدا مواردی را در خصوص آسیب هایی که کودکان و نوجوانان الخصوص در ایام تعطیلات مدارس در فصل تابستان صورت می گیرد را عنوان کرد.

سپس به تشریح نحوه چگونگی اجرای طرح یار مهربان پرداخت و افزود با سابقه ای که از کانون پرورش فکری سراغ داریم می تواند با به کار گرفتن کارکنان و مربیان جهادی خود به هرچه مطلوب تر اجرا شدن این طرح کمک شایانی را انجام دهد.

 یار مهربان در تابستان ۱۴۰۲ اجرا می شود

در ادامه معصومه ابراهیمی هژیر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ضمن خوش آمدگویی و ارائه طرح یار مهربان در تابستان و کمک گرفتن از کانون پرورش فکری تقدیر کرد.

ابراهیمی هژیر در این جلسه عنوان کرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره سعی بر آن داشته  طرح هایی که به رشد فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان استقبال کنند و برای جامع عمل پوشاند به نحوه مطلوب از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 یار مهربان در تابستان ۱۴۰۲ اجرا می شود

طرح یار مهربان در تابستان قرار است در اوایل تیرماه سال جاری در سراسر استان همدان به اجرا در آید. 

در این جلسه کارشناس آموزش و تکنولوژی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از کارشناسان کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان استان همدان حضور داشتند.

 یار مهربان در تابستان ۱۴۰۲ اجرا می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =