کد خبر: 326648
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
دیدار مدیرکل کانون با فرماندار شهرستان کیار

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری و فرماندارشهرستان کیار دیدار و گفت وگو داشتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مدیرکل کانون چهارمحال وبختیاری در این دیدار به تشریح فعالیت‌های کانون پرورش فکری و مراکز کانون در پرورش و تربیت کودکان ونوجوانان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: راه اندازی مراکز کانون در همه مناطق استان در دستور کار قرار دارد.

حجت الله آسمند از راه اندازی مراکز کانون در شهرهای مختلف به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: این مراکز در صورت فراهم شدن شرایط لازم از جمله مکان مناسب و تمام زیرساخت‌ها فعال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری به عنوان کتابخانه تخصصی کودک ونوجوان بوده و توجه ویژه‌ای به فرایند اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دارد، گفت: توجه به فعالیت‌های این مراکز یک ضرورت است.

فرماندار شهرستان کیار نیز به اهمیت راه‌اندازی مراکز کانون برای شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان نوجوانان و همچنین ارائه آموزش‌های لازم تاکید کرد وگفت: برنامه‌های این مراکز  در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان نوجوانان اثرگذار است.

زیلابی از فراهم ساختن تمام امکانات برای توسعه مراکز کانون و هم‌چنین توسعه برنامه‌های کانون در مراکز کانون فرهنگی شهرستان اشاره کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =