نشست مشترک شورای فرهنگی مراکز بیرجند با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری استان برگزار شد

با هدف هماهنگی بیشتر و بررسی برنامه‌های مراکز فرهنگی و هنری بیرجند نشست مشترک مراکز ثابت و سیار بیرجند با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ نشست مشترک شورای فرهنگی مراکز ثابت و سیار روستایی و شهری شهرستان بیرجند با هدف هاهنگی بیشتر و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های پیش روی این مراکز در محل مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند و با حضور مدیر کل کانون استان و مسئولان این مراکز برگزار شد.

بر اساس این گزارش حمیدی مدیر کل کانون استان در این نشست ضمن عرض تسلیت شهادت امام جواد(ع) بر شناخت صحیح ائمه و بر تشریح سبک زندگی ایشان برای کودکان ونوجوانان با استفاده از برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی تاکید کرد و گفت: لازم است خط سیر زندگی ائمه را بدانیم و بفهمیم  و به آن عمل کنیم و بر همین اساس به مخاطبان خود نیز آموزش دهیم.

گفتنی است فعالیت مراکز سیارروستایی و شهری در ایام تابستان، بررسی برنامه‌ها و کارگاه‌های تابستانی مراکز ثابت، بحث و تبادل نظر پیرامون اجرایی نمودن تفاهم نامه کانون با ستاد مبارزه با مواد مخدر و برنامه‌ریزی لازم در خصوص اجرایی شدن این تفاهم نامه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و تلاش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، صرفه‌جویی و مدیریت صحیح منابع موجود از مطالبی بود که مدیر کل کانون استان در این نشست به آن پرداخت.

این گزارش می افزاید: در این جلسه که زهره نادر پور کارشناس مسدول امور اداری مدیر کل کانون استان را همراهی میکرد، مسئولان مراکز ثابت و سیار بیرجند نیز گزارشی از مهمترین برنامه‌های پیش روی این مراکز و خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان ارایه کردند.

نشست مشترک شورای فرهنگی مراکز بیرجند با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری استان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =