کد خبر: 326681
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
بازدید 201
سفر کاروان پیک امید کانون اردبیل به روستای دگرماندرق نمین

کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با حضور در روستای دگرماندرق شهرستان نمین به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل، گفت: کاروان پیک امید کانون استان پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۲ در قالب طرح امداد فرهنگی با حضور در روستای دگرماندرق شهرستان نمین فعالیت‌های مختلف فرهنگی را اجرا کرد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ارتقای سطح نشاط اجتماعی و اجرای عدالت فرهنگی عنوان داشته و اظهار کرد: در این رویداد فرهنگی که با همکاری مدیر و معلمان مدرسه بدر این روستا اجرا شد، بیش از ۷۰ نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از فعالیت‌های فرهنگی بهره‌مند شدند.

مدیرکل کانون استان اردبیل تصریح کرد: قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، اجرای نمایش خلاق، انجام فعالیت کاغذوتا و برگزاری مسابقه طناب‌کشی از برنامه‌های شاد اجرا شده در این روز بود.

ملک‌زاده فرد با اشاره به  اینکه ایجاد نشاط و شادی عامل تقویت روحیه و مؤثر در سلامت اجتماعی است، بیان کرد: اکیپ‌های امداد فرهنگی کانون استان در طول سال و در مناسبت‌های مختلف با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های سیار و مربیان جهادگر کانون، در محلات کم‌برخوردار شهری و روستاهای محروم حضور می‌یابند تا در کنار اجرای برنامه‌های مفرح، با اهدای بسته‌های فرهنگی روزی به‌یادماندنی را برای کودکان و نوجوانان این مناطق خلق نمایند.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به‌منظور توزیع خدمات و برنامه‌های فرهنگی برای جامعه روستایی به‌خصوص قشر کودک و نوجوان از سازمان‌های پیشرو بوده و برای ارتقای سطح کمی و کیفی این خدمات نیاز به توجه و همراهی مسوولان ارشد استانی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =