استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از حضور پرشور کودکان و نوجوانان به همراه والدین برای ثبت نام در کارگاه‌های تابستانی کانون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ویژه فصل تابستان ۱۴۰۲ از ۲۹ خرداد آغاز شده و تا روز جمعه، دوم تیر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که کارگاه‌ها از ۳ تیر تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شوند تصریح کرد: کارگاه‌های تخصصی حضوری در رشته‌های هوا فضا، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، موسیقی (ارف)، کاردستی، داستان نویسی، رباتیک، زیست شناسی و محیط زیست، فلسفه برای کودکان، قصه‌گویی، شاهنامه خوانی، کاغذ و تا، سفالگری، تصویرسازی، بازی های فکری، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر) و نوشتن خلاق، طراحی وآماده‌ی برگزاری شده اند.

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: کارگاه‌های برخط تابستان نیز در رشته‌های قصه‌گویی، کاردستی، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر)، زیست شناسی و محیط زیست، نقاشی، سفالگری، نوشتن خلاق، حال خوش زندگی، سفالگری، نقالی و شاهنامه‌خوانی پذیرای علاقه‌مندان خواهند بود.

آب‌سوران، مراجعه حضوری به مراکز کانون استان را لازمه‌ی ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری ذکر کرد و افزود: نشانی اینترنتی agharbi.kpf.ir  نیز برای ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی برخط کانون تدارک دیده شده‌اند.

گفتنی است، علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و «عضو ارشد» ۱۸ سال به بالا می توانند در این کارگاه‌ها نام نویسی کنند.

استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری

استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =