نشست هم‌اندیشی «اقدام پژوهی» ویژه رابطان پژوهشی در استان تهران

نشست هم‌اندیشی «اقدام پژوهی» ویژه رابطان پژوهشی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با حضور مهناز عرب مدرس و پژوهشگر به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان تهران واحد آموزش و پژوهش اداره کل استان اولین نشست از "سلسله نشست های تخصصی اقدام پژوهی" در سال 1402 را برگزار کرد.

ابتدا مریم رضایی کارشناس واحد آموزش و پژوهش از همکارانی که سال گذشته آثار اقدام پژوهی خود را ارسال کردند، تشکر و قدردانی کرد.

وی هدف از برگزاری این نشست ها را تبادل تجربیات و هم اندیشی بین اقدام پژوهان و رشد و تداوم اجرای طرح های اقدام پژوهی عنوان کرد.

در ادامه مهناز عرب به صورت اجمالی در خصوص چیستی و ضرورت انجام اقدام پژوهی، چگونگی انتخاب موضوع، ویژگی های موضوعات مناسب، تشخیص مسئله، اهداف، توصیف وضعیت موجود، چگونگی گردآوری اطلاعات و شواهد، راه حل‌های گردآوری و پژوهش و اجرای آن صحبت کردند .

همچنین مهناز عرب در خصوص "اصول نوشتن گزارش" توضیحات مفیدی ارائه دادند.

این نشست که در روز چهارشنبه 31 خرداد ساعت 10 در فضای اسکای روم با حضور 76 نفر از مربیان و مربی مسئولان و کارشناسان برگزار گردید، پیش درآمدی برای ورود به کارگاه‌های عملی در جلسات آینده بوده است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =