حضور گسترده خانواده‌ها در جشن‌های آغاز برنامه‌های اوقات فراغت تابستان

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برگزاری جشن‌های آغاز فعالیت‌های تابستانی میزبان خانواده‌ها بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این برنامه‌ها با حضور پرشور و گسترده خانواده‌ها در مراکز فرهنگی هنری کانون و اجرای ده‌ها فعالیت فرهنگی هنری همراه بود.

معرفی کارگاه‌های تخصصی هنری، ادبی و فرهنگی ویژه تابستان، قصه‌گویی، مسابقه، قرائت آثار ادبی، نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان، معرفی و تقدیر از اعضای فعال از جمله فعالیت‌هایی بود که در این برنامه‌ها به اجرا درآمد.

معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله امانت کتاب، نمایش‌های خلاق و عروسکی، سرود، کارگاه‌های شعر و داستان، روانخوانی کتاب، نمایش و نقد فیلم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. ضمن آن که عناوین برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که ویژه والدین و خانواده‌ها در فصل تابستان در نظر گرفته شده است برای شرکت‌کنندگان در این جشن‌ها معرفی شد.

 غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگی کتابخوانی در بین خانواده‌ها، ایجاد نشاط و شادابی در قالب مشارکت‌های فرهنگی از مهم‌ترین اهداف برگزاری فعالیت‌های ویژه تابستان است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با ۲۴ مرکز فرهنگی هنری ثابت، ۳ مرکز سیار و روستایی و ۳ کتابخانه پستی برنامه‌های گسترده‌ای را در طول سال برای مخاطبان خود برگزار می‌کند.

 شناسایی و معرفی استعدادها اخلاق و تعمیق خودباوری در بین کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =