کد خبر: 326801
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
بازدید 168
پنجشنبه بازی

افتتاحیه رویداد هفتگی پنجشنبه‌بازی، عصر روز پنجشنبه یکم تیرماه با استقبال گسترده مخاطبان در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، افتتاحیه رویداد هفتگی پنجشنبه‌بازی، عصر روز پنجشنبه یکم تیرماه با استقبال گسترده مخاطبان در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم برگزار شد. 

پنجشنبه بازی

در این رویداد در ۴ دسته بندی مختلف به اجرای بازی و برنامه‌های مرتبط با بازی از خردسالان تا اولیا پرداخته شد. کودکان زیر شش سال با همراهی مربی در بازی‌های گروهی متناسب با سنشان شرکت کردند. کودکان ۶ تا ۱۱ سال در محوطه مجتمع به بازی‌های پرشور حرکتی پرداختند.  نوجوانان بالای ۱۲ سال نیز  با بازی‌های فکری و رومیزی دقایق هیجان‌انگیزی را سپری کردند. برای خردسالان زیر ۴ سال نیز اتاقی با بازی‌های بسیار ساده و متناسب با گروه سنی‌شان آماده شده بود.  

پنجشنبه بازی

کودکان و نوجوانان در بدو ورود گروه‌بندی می‌شدند و هرکس در یک گروه ۵ نفره قرار می‌گرفت که با نام یک شهید نامگذاری شده بود. گروه‌ها به ترتیب در انواع بازی از حرکتی تا فکری شرکت می‌کردند تا تجربه خود را در این رویداد غنی‌تر کنند. 

پنجشنبه بازی

در بخش جنبی این رویداد برای اولیایی که فرزندان خود را همراهی می‌کردند نیز در سالن جلسان مجتمع پردیسان کارگاهی آموزشی با حضور روانشناس سرکارخانم کبیری برگزار شد که در آن به بیان چالش‌ها و راهکارها و بحث و گفتگو پیرامون تاثیر بازی بر کودکان، ضرورت بازی والدین با کودکان، چگونگی انتخاب بازی برای کودکان و سایر دغدغه‌های این حوزه پرداخته شد. 

پنجشنبه بازی

آقایان نظردنیوی، آقاجانی و حجت الاسلام و المسلمین طاهرزاده مربیان متخصص در حوزه بازی ‌های فکری و حرکتی راهبران اصلی رویداد پنجشنبه بازی بودند که در کنار مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و اعضای ارشاد به طراحی و اجرای بازی‌های مختلف پرداختند.

این رویداد مفرح که با حضور جمع کثیری از خانوداه‌های پردیسان و سطح شهر برگزار شد نخستین نوبت از پنجشنبه بازی بود که قرار است سراسر تابستان در مجتمع پردیسان ادامه داشته باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =