نشست مدیر کل کانون پرورش فکری استان تهران 
با نوجوانان و دانش آموزان هنرستانی

مدیر کل کانون استان تهران گفت: افتخار ما این است که در این سن آمادگی ورود به جامعه و خدمت رسانی رو پیدا کرده اید، این خیلی ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ نشست جمعی از هنرآموزان برگزیده که به نمایندگی از تمامی هنرآموزان مستعد متخصص رشته های هنری استان تهران دعوت شده اند، فرصتی است که کانون به بهانه تشویق نوجوانان در عرصه فعالیت های تخصصی در اختیار آنها  قرار داده است.
این نشست که به میزبانی کانون صبح شنبه 3 تیر 1402 در سالن کنفرانس های اداره کل کانون استان تهران برگزار شد.
مریم حقی مدیر کل کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به مدعوین خوش آمد گفت و حضور نوجوانان هنرمند را در کانون به فال نیک گرفت.
وی اظهار داشت: مخاطب کانون، کودک و نوجوان است. از مأموریت های اصلی کانون رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان است.
وی ابراز امیدواری کرد: افتخار ما این است که در این سن آمادگی ورود به جامعه و خدمت رسانی را پیدا کرده اید ، این خیلی ارزشمند است.
وی با عنوان این مطلب که کمک گرفتن از کودکان و نوجوانان توانمند و انتقال محتوا به آنها تسهیل گری لازم دارد اشاره کرد فضایی که در آن آموزش اولویت است، نیاز به مطالعه مستمر و کسب تجربه دارد.
مریم حقی تاکید کرد: از این به بعد همکاری ما با آموزش و پرورش بیش از گذشته خواهد بود، فضایی را فراهم میکنیم که نوجوانان بتوانند به محیط امن کانون بروند تا از مربی مسئولان و مربیان زبده کانون آموزش های لازم را کسب نمایند، لذا حضور شما در مراکز پر از برکت خواهد بود و امیدواریم در دوره کارورزی با آمادگی لازم حضور پیدا کنید.
مریم حقی خطاب به نوجوانان حاضر در جلسه گفت: کانون خانه شماست،  از این فرصتی که ایجاد شده است، استفاده کنید تا بتوانید در پایان دوره با کوله باری از تجربیات ارزشمند خارج شوید .
مظاهر خادملو کارمند اداره کل آموزش پرورش استان تهران گفت: فرصتی که از طرف کانون فراهم شده است، فرصت ارزشمندی است. درخواست من این است آن چیزی که یاد گرفتید را به بهترین شکل ممکن انتقال دهید.
وی گفت: آرزوی همه ی ما این بوده است که با کانون همکاری کنیم، به هیچ عنوان هدفتان بحث کارورزی نباشد، این فضا قرار است شما را به بازار کار سوق دهد، ما در مقام یک معلم، همراه شما هستیم به شرط اینکه شروع شما یک شروع محکم باشد، برنامه ما هدایت شما به سمت بازار کار و مهارت افزایی است.
امیدواریم این اعتمادی که مدیر کانون استان تهران نسبت به شما انجام داده اند را به یک خروجی خوب برسانید؛ اینجا فضایی است که میتوانید توانایی های خود را به خوبی نشان دهید.
در این نشست مریم عباسی کارشناس ادبی کانون استان تهران گفت: خواهش ما این است که قبل از ورود به مراکز کانون، مطالعه دقیق در حوزه کودک را در برنامه خود قرار دهید، تجربه این مسیر برای شما پر از موفقیت است، زیرا شما چند پله جلوتر از هم سن و سال های خود هستید، وارد شدن شما به کانون اتفاق خیلی خوبی است.
مریم رضایی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان تهران بیان کرد: ما متعهد هستیم که وقتی وارد مرکزی میشویم باید بهترین شکل و با ثبات کامل آن کار را انجام دهیم.
شهلا پور آرین سرگروه انیمیشن اداره کل آموزش پرورش استان تهران که در این نشست حضور داشت، پیشنهاداتی را  مطرح کرد و گفت: شما نوجوانان، خط مقدم این طرح هستید، ما میدانیم شما از بهترین هنرآموزان هستید، امیدواریم از فرصت هایتان به خوبی استفاده کنید.
در این نشست ضمن شنیدن صحبت های کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران، پیشنهاداتی در این جلسه برای حضور هر چه بهتر نوجوانان در مراکز مطرح شد.
 مهرناز قربانعلی کارشناس مسئول هنری اضافه کرد: نظم کلاس های هنری خیلی مهم است، شما می توانید از طرح درس های موجود و بروز مراکز استفاده کنید، باید با آمادگی وارد مراکز بشوید.
در آخر مریم حقی افزود: برنامه مشترک ما با آموزش پرورش به صورت جدی است برای اینکه ان شاالله این برنامه بلند مدت باشد و برای همه آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =