مسابقه «خاطراتی به قدمت ۱۰ دهه» از سوی کانون زبان برگزار می‌شود

همزمان با فرارسیدن روز قلم مسابقه «خاطراتی به قدمت ۱۰ دهه» برای تمامی زبان‌آموزان کانون زبان ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، زبان‌آموزان در هر سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می‌توانند خاطره‌های خود و یا پدر، مادر و نزدیکان خود را از کانون زبان ایران به یکی از زبان‌هایی که در این مجموعه مشغول به تحصیل آن هستند (انگلیسی، عربی، فرانسه، اسپانیایی، آلمانی، روسی، ترکی استانبولی، ایتالیایی و چینی) نوشته و برای روابط عمومی کانون زبان به نشانی pr@ili.ir ارسال کنند.

بر همین اساس زبان‌آموزان باید تنها یک خاطره برای شرکت در مسابقه ارسال کنند و خاطره‌ها باید حداکثر هزار کلمه، با فونت ۱۴ و قلم BNaznin باشد. بیان نام و نام خانوادگی، شماره زبان‌آموزی، گروه سنی، استان، مرکزآموزشی و شماره تماس، الزامی است.

کانون زبان ایران، مهلت ارسال آثار را روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تعیین کرده است. آثار ارسالی از سوی کارشناسان هر بخش مورد داوری قرار می‌گیرد و به صاحبان اثر برگزیده در هر زبان تخفیف ۱۰۰ درصدی شهریه برای ترم پاییز ۱۴۰۲ ارائه خواهد شد.

زبان‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴-۰۲۱۸۸۳۰۸۰۳۲ واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =