سمینار مربیان مسئول مراکز کانون آذربایجان شرقی

سمینار یک روزه مربیان مسئول مراکز کانون استان با هدف بررسی اجرای فعالیت‌های ویژه تابستان در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این نشست یک روزه در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۲ از جمله فعالیت‌های ویژه تابستان بحث و تبادل نظر شد.

علی بینش مدیر کل کانون استان در این جلسه نگاه توسعه محور به مقوله فرهنگ را زمینه ساز تعمیق و اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی عنوان و در عین حال تصریح کرد: کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌های اصیل و اجتماعی مخاطبان اصلی این برنامه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به لحاظ آماری ، تنوع و تعداد برنامه‌ها و افزایش مخاطبان سال موفقی را در سال ۱۴۰۱ پشت سر گذاشته است تاکید کرد تاثیرگذاری برنامه های فرهنگی و نگاه کیفیت محور جزء اولویت های کانون است  و علاوه بر کمیت، کیفیت فعالیت‌ها نیز باید به روز رسانی شود.

بینش با بیان اینکه راهبردهای مدیرعامل کانون در برنامه‌ریزی‌های سال ۱۴۰2محور اصلی هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بوده اظهار امیدواری کرد سال۱۴۰۲ در ارتقای جایگاه کانون به عنوان نهاد تخصصی فعالیت‌های فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان و رضایت خانواده‌ها سال پر باری باشد.

وی با اشاره به اینکه تابستان امسال مراکز کانون به موضوع "خانواده" و "نوجوان" به صورت ویژه پرداخت خواهند کرد از مربیان مسئول خواست با تمام توان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تابستان ویژه‌ای را برای مخاطبان رقم بزنند.

بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط با فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در حوزه‌های مختلف و ارائه نکته نظرات مربیان مسئول از موضوعات این نشست بود.

سمینار مربیان مسئول مراکز کانون آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =