«تلاش و پشتکار» رمز شکوفایی استعدادها و کسب مهارت‌های فردی و گروهی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در جمع کودکان برگزیده‌ی انجمن‌های مردم نهاد استان، شکوفایی استعدادها و کسب مهارت‌های فردی و گروهی را در گرو «تلاش و پشتکار» دانست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی تقدیر از کودکان برگزیده‌ی انجمن‌های مردم نهاد استان به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان، که در جمع برگزیدگان و خانواده‌های آنان حضور داشت، گفت: همه‌ی ما در زندگی نیازمند کسب مهارت‌هایی هستیم تا زندگی باکیفت‌تری داشته باشیم.

محمدرضا سالاری ادامه داد: بسیاری از کودکان و نوجوانان هستند که با وجود داشتن استعدادهای گوناگون، در دوران بزرگسالی فاقد مهارت‌های لازم هستند.

وی رمز شکوفایی استعدادها و کسب مهارت‌های فردی و گروهی را در گرو «تلاش و پشتکار» هر شخص دانست و افزود: شما با وجود محدودیت‌ها و مشکلاتی که بر سر راه خود داشته‌اید به خوبی نشان داده‌اید که با «تلاش و پشتکار» می‌توان موانع پیشرفت را از پیش رو برداشت.

مدیرکل کانون ارزش «تلاش و پشتکار» را بیشتر از تشویق‌ها و جایزه‌ها دانست و گفت: گاهی ممکن است با تلاش فراوان هم نتیجه‌ی لازم را کسب نکنیم و در رقابتی برنده نشویم، اما همین کوشش ارزشمند است زیرا نشان می‌دهد ما به جای سکون، حرکت را انتخاب کرده‌ایم.

سالاری در پایان ضمن معرفی کوتاهی از کانون و فعالیت‌های آن گفت: ما نیز در کانون به دنبال آن هستیم تا کودکان و نوجوانان برای رسیدن به هدف تلاش کنند زیرا پایان این مسیر، با موفقیت همراه است.

لیلا سایگانی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در سخنان کوتاهی ضمن اشاره به اهمیت کار کانون در توانمندسازی کودکان و نوجوانان، اظهار امیدواری کرد مسئولان توجه بیشتری به این حوزه داشته باشند.

پیش از سخنان مدیرکل کانون، مدیرعامل انجمن مردم‌نهاد سرای امید و همدلی، رامین نارویی، هدف از برگزاری آیین تقدیر از کودکان را افزایش اعتماد به نفس آنان و حضور موفق در جامعه عنوان کرد.

گفتنی است این کودکان بر اساس شاخص‌های تحصیلی، ورزشی، هنری و فرهنگی در گروه‌های سنی پیش‌دبستانی تا ۱۸ سال انتخاب شده بودند.

«تلاش و پشتکار» رمز شکوفایی استعدادها و کسب مهارت‌های فردی و گروهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =