کد خبر: 326992
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
بازدید 147
خدمات فرهنگی کانون استان مرکزی در نمایشگاه بین المللی اراک

مربیان کانون استان مرکزی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سوغات و هدایا به معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی:دوازدهمین نمایشگاه سوغات و هدایای استان مرکزی با هدف ارایه توانمندی‌های تولیدی استان‌های مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اراک ۴ لغایت ۹ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

خدمات فرهنگی کانون استان مرکزی در نمایشگاه بین المللی اراک

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: غرفه کانون از چهارم تا نهم تیرماه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ ضمن معرفی کارگاه های ویژه تابستان در مراکز کانون با فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گرانقدر بازدید کننده نمایشگاه بود.
وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با برپایی ایستگاه قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، نقاشی ، در برپایی دوازدهمین نمایشگاه سوغات و هدایا مشارکت کرد.

خدمات فرهنگی کانون استان مرکزی در نمایشگاه بین المللی اراک

منصوری به برگزاری جشن عید قربان در این روز مبارک در نمایشگاه بین المللی سوغات و هدایای اراک اشاره کرد و گفت :این جشن با حضور مربیان کانون استان مرکزی با اجرای مسابقه ،سرود و نوازندگی اعضای پسر مرکز شماره چهار کانون اراک و قصه گویی مربیان مرکز شماره شش بر پاشد و برگزاری این جشن باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین بازدید کنندگان خصوصا کودکان و نوجوانان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =