"نوجوان" و "خانواده" محور فعالیت‌ و برنامه‌های ویژه تابستان هستند

مدیر کل کانون استان در گفت و گوی زنده تلویزیونی، ضمن تشریح برنامه‌های اوقات فراغت ایام تابستان، "نوجوانان" و "خانواده" را محور فعالیت‌های سال جاری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تصریح کرد: اوقات فراغت بهترین فرصت برای خانواده‌ها در کشف استعداد و علاقه‌مندی فرزندان است.

وی سلامت و نشاط روحی را از دیگر نتایج مشارکت کودکان ونوجوانان در برنامه‌های اوقات فراغت عنوان و در عین حال تصریح کرد: کانون به عنوان نهاد متولی برنامه‌های اوقات فراغت نه تنها در طول تابستان بلکه در دیگر فصول سال نیز فعالیت‌های متنوعی را برای تحقق نشاط روحی، خودباوری، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

مدیر کل کانون استان با بیان اینکه برای برنامه‌های اوقات فراغت امسال فعالیت‌های گسترده‌ای در قالب کارگاه‌های تخصصی، اردوهای فرهنگی، هنری، جشنواره‌ها و مسابقات متنوع وجذاب در نظر گرفته شده است تاکید کرد: "نوجوان" و "خانواده" محور فعالیت‌های امسال هستند.

وی برگزاری اردوهای کارآفرینی ویژه نوجوانان، حضور فعال فرهنگی در مناطق روستایی و محروم و آسیب‌پذیر، برگزاری انجمن‌های تخصصی شعر و داستان، هنرهای نمایشی، تجسمی و عکاسی برای نوجوانان را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

بینش برپایی کارگاه‌های تخصصی هنری، ادبی و فرهنگی و برگزاری جشنواره قصه‌گویی را از دیگر برنامه‌های تابستان سال جاری عنوان و در عین حال از خانواده‌ها خواست با ثبت‌نام کودکان و نوجوانان در مراکز کانون، تابستان خاطره‌ انگیزی را برای آنان رقم بزنند.

گفت و گوی زنده تلویزیونی مدیر کل کانون استان با برنامه صبحگاهی "چای نبات" شبکه استانی سهند صورت گرفت.

"نوجوان" و "خانواده" محور فعالیت‌ و برنامه‌های ویژه تابستان هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =