حضور فرماندار ارومیه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

فرماندار ارومیه با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در جریان فعالیت‌های تابستانی مراکز کانون در شهرستان ارومیه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری در دیدار با زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون استان، نقش کانون را در غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

فرماندار ارومیه، مربیان توانمند شاغل در مراکز کانون و اعتماد خانواده‌ها را نقطه‌ی قوت این مجموعه فرهنگی ذکر کرد و افزود: در بحبوحه‌ی هجمه‌های فرهنگی که از دیرباز بر علیه کودکان این مرز و بوم در حال شکل‌گیری بوده است، کانون به عنوان مروج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در حوزه‌ی کودک و نوجوان نقش‌آفرینی کرده است.

مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار با ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت ۴ مرکز ثابت و ۶ کتابخانه سیار فعال در شهرستان ارومیه به تشریح برنامه‌های تابستانی کانون پرداخت.

گفتنی است، ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ویژه فصل تابستان ۱۴۰۲ از ۲۹ خرداد آغاز شد و تا روز جمعه، دوم تیر ادامه داشت و این کارگاه‌ها از روز شنبه ۳ تیر شروع به کار کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =