کد خبر: 327150
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
بازدید 146
بازدید فرماندار از مراکز کانون در اردبیل

فرماندار اردبیل در بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر در جریان فعالیت‌های تابستانی و نیازمندی‌های تجهیزاتی و عمرانی مراکز قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل،  سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل عصر روز دوشنبه ۱۲ تیرماه سال ۱۴۰۲ به همراه ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان از مراکز شماره‌ی یک، سه و چهار کانون اردبیل بازدید و در جریان فعالیت‌های تابستانی و  مسایل و مشکلات مراکز قرار گرفت.

اعتماد اعجازی در این بازدید،  برنامه‌ریزی برای پربار کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان را مورد تاکید قرار داده و گفت: اوقات فراغت و چگونگی استفاده از این زمان یکی از دغدغه‌های والدین است و کانون پرورش فکری به‌عنوان یکی از نهادهای متولی در امر فرهنگی، می‌تواند پاسخگوی نیاز خانواده‌ها در این زمینه باشد.   

بازدید فرماندار از مراکز کانون در اردبیل

فرماندار اردبیل تصریح کرد: نحوه‌ی بهره‌گیری از فرصت فراغت به‌خصوص در ایام تعطیلی مدارس، تاثیر مهمی در تربیت و شکل‌گیری شخصیت دارد و برای ارتقای سطح آگاهی و معلومات کودکان و نوجوانان و نهادینه‌شدن هنجارهای اجتماعی در این قشر از افراد جامعه باید از فرصت حضور آنها در کانون به شکل مطلوب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم از جایگاه برنامه‌های فرهنگی و توسعه آن حمایت و پشتیبانی می‌کند، اظهار داشت:  تلاش می‌شود برای رفع نیازمندی‌های عمرانی و تجهیزاتی مراکز کانون در اردبیل بودجه مناسبی اختصاص یابد.

بازدید فرماندار از مراکز کانون در اردبیل

مدیرکل کانون استان نیز با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰ عنوان کارگاه تخصصی، از استقبال خوب خانواده‌ها از برنامه‌های تابستانی در مراکز کانون خبر داده و گفت: بر اساس ظرفیت‌های موجود علاوه بر کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و ویژه‌برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی در مراکز کانون برگزار خواهد شد.

ملک‌زاده فرد با بیان اینکه فعالیت‌ها در کانون با رویکردی تربیتی و مهارتی طراحی و اجرا می‌شود، اظهار داشت: در راستای توجه به روحیات و ویژگی‌های شخصیتی نوجوانان، طی فصل جاری مراکز تخصصی نوجوانان و الگوی تربیتی در مرکز استان راه‌اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری کارگاه برای کودکان و نوجوانان، بر حضور والدین در مراکز کانون نیز توجه شده و این عزیزان می‌توانند همراه با فرزندان خود در برخی فعالیت‌های کانون از جمله نمایش و پخش فیلم، بازدیدها و مهرواره‌ها  شرکت نمایند.

بازدید فرماندار از مراکز کانون در اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =