کد خبر: 327158
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
بازدید 214
پرواز بادبادک‌های شادی در آسمان گنبدکاووس

به مناسبت دهه امامت و ولایت، با برگزاری مسابقه‌ی شاد و مفرح پرواز بادبادک‌ها توسط مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس، کودکان و نوجوانان با همراهی خانواده‌ها، بادبادک‌های خود را به پرواز در آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، و به گفته‌ی سمیه محمدی، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره دو گنبدکاووس،  در این برنامه‌ که با هدف ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی، در پارک الغدیر گنبدکاووس با حضور مجموعا بیش از ۶۰۰ نفر برگزار شد، بچه‌ها به صورت کارگاهی با مراحل ساخت بادبادک‌ها و ابزارهای پروازی آشنا شدند.

محمدی اظهار داشت: حضور خانواده‌ها در کنار فرزندانشان در برنامه‌های کانون شادی‌آفرین است چرا که فرزندانمان بدون دغدغه می‌تواند هیجانات خود را در مسیر صحیح بروز دهند.

وی افزود: کانون پرورش فکری به واسطه فعالیت‌ها و خدمات گوناگون خود سعی در ارتقای سطح دانش و مهارت‌های هنری، علمی، فرهنگی و ادبی کودکان و نوجوانان دارد و تابستان امسال هم ۹۵ کارگاه نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، فن بیان، کاردستی، داستان نویسی، نمایش خلاق، کتابخوانی، تئاتر، عروسک سازی، نوشتن خلاق، نجوم، رباتیک، آزمایشات علمی و شعر و قصه با حضور ۹۵۰ نفر در حال برگزاری است.

در این ویژه‌برنامه بادبادک‌ها در دو بخش زیبایی و پرواز به رقابت پرداخته و داوران پس از داوری در بخش زیبایی به پنج نفر و در بخش پرواز ۱۰ نفر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

درپایان نیز اهدای جوایز به قید قرعه انجام شد.

پرواز بادبادک‌های شادی در آسمان گنبدکاووس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =