مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه(سیستان و بلوچستان) میزبان تابستانی کودکان و نوجوانان کمیته‌ی امداد

کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) فصل تابستان را مهمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) فصل تابستان مهمان مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه هستند.

بر اساس این طرح، که چند سالی است در مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه اجرا می‌شود، کودکان و نوجوانان تحت پوشش این نهاد در فصل تابستان به عضویت کانون درمی‌آیند و در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی شرکت می‌کنند.

امسال نیز ویژه برنامه‌ای با حضور مسئولان محلی برگزار شد که منصور نورا، رییس کمیته‌ی امداد میرجاوه در سخنانی با قدردانی از تلاش مربیان، کانون را محیطی زیبا، پاک و بدون دغدغه برای کودکان و نوجوانان معرفی کرد که در فعالیت‌های آن همه‌ی مسایل تربیتی گنجانده شده است.

وی سپس با اشاره به فعالیت‌های متنوع کانون، گفت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری جنبه‌های مختلف زندگی کودکان و نوجوانان را پوشش می‌دهد و آنان را در زمینه‌های فرهنگی، هنری و دینی توانمند می‌کند.

در این روز هم‌چنین اعضا برای حاضران برنامه‌هایی چون سرود، شعرخوانی و مسابقه اجرا کردند که مورد توجه مهمانان قرار گرفت و در پایان از تعدادی از این اعضا تقدیر شد.

قابل ذکر است علاوه بر سخنران فوق، مهمانانی از فرمانداری و آموزش و پرورش، خانواده‌ها و دیگر مسئولان محلی حضور داشتند.

مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه(سیستان و بلوچستان) میزبان تابستانی کودکان و نوجوانان کمیته‌ی امداد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =