کد خبر: 327219
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
بازدید 129
ویژه برنامه‌های دهه‌ی امامت و ولایت در مراکز کانون البرز

مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، از عید قربان تا پایان عید غدیر به مناسبت دهه امات و ولایت، برنامه‌های فرهنگی، هنری را با حضور پر شور اعضا برگزار کرده و می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، تمامی مراکز ثابت و سیار کانون در استان از روز چهارشنبه ۷ تیر و در آستانه‌ی عید قربان تا پایان روز جمعه ۱۶ تیر ماه  همزمان با عید با سعادت غدیر ۱۴۰۲ فعالیت‌های ویژه‌ای را به مناسبت این دهه و اعیاد بزرگ آن در راستای شناساندن هر چه بیشتر مفاهیم عمیق اسلامی، تربیتی به کودکان و نوجوانان اجرا کرده و می‌کنند.

در همین راستا مرکز شماره ۳ کانون کرج، به مناسبت عید با سعادت قربان ویژه‌ای برنامه‌ای را با دعوت از اعضای کودک  و نوجوان برگزار کرد.

معرفی وقایع و ایام روز عرفه، عید قربان ، عید غدیر، پخش فیلم حضرت ابراهیم (ع) ، درست کردن کاردستی توسط اعضا و روخوانی کتاب های دعاهای زمینی پدربزرگ و در جستجوی خدا ،از برنامه های اجرا شده در این مرکز بود.

ویژه برنامه‌های دهه‌ی امامت و ولایت در مراکز کانون البرز

ویژه برنامه‌های دهه‌ی امامت و ولایت در مراکز کانون البرز

ویژه برنامه‌های دهه‌ی امامت و ولایت در مراکز کانون البرز

مربیان مرکز شماره ۳  کانون کرج همچنین روز پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲، در آستانه‌ی فرارسیدن عید غدیر  نیز فعالیت‌های فرهنگی خودرا با هدف گرامی داشت این عید بزرگ با حضور اعضای کودک مرکز اجرا کردند.

معرفی وقایع و ایام عید غدیر ، معرفی شخصیت حضرت علی (ع) و روخوانی کتاب یک باغ لبخند و همچنین قصه گویی با موضوع مهربانی حضرت علی (ع) ،از برنامه های اجرا شده به این مناسبت بود .

در مرکز شماره ۲ کانون کرج نیز در طی این ایام ویژه برنامه‌های مختلفی برای اعضای کودک و نوجوان برنامه ریزی و اجرا شده است .

معرفی وقایع ، شعرخوانی ، اجرای سرود گروهی ، بازی و مسابقه ، معرفی کتاب و معرفی شخصیت از جمله برنامه‌هایی است که با حضور اعضای این مرکز برگزار شد.

ویژه برنامه‌های دهه‌ی امامت و ولایت در مراکز کانون البرز

ویژه برنامه‌های دهه‌ی امامت و ولایت در مراکز کانون البرز

ویژه برنامه‌های دهه‌ی امامت و ولایت در مراکز کانون البرز

در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر هشتگرد نیز ویژه برنامه‌ای به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد.

در این برنامه  که روز پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ اجرا شد، اعضای کودک و نوجوان مرکز  از طریق فعالیت‌هایی مانند معرفی وقایع عید غدیر و سرزمین غدیر و معرفی شخصیت حضرت محمد ( ص) و حضرت علی (ع) با این مناسبت بزرگ آشنا شدند.

گفتنی است به منظور آشنایی اعضای کودک با الگوی دوستی آسمانی حضرت محمد (ص ) و امام علی (ع) در برنامه‌ی اجرا شده برای این گروه سنی، ابتدا مربی به قصه گویی قصه ی " دلم یک دوست میخواهد " ، یکی از کتاب‌های طرح یک سال یکصد کتاب، پرداخته و بازی " پازل دوستی " انجام شد.

اعضای نوجوان نیز به سرودخوانی سرود " علی مولا "پرداختند تا از طریق این فعالیت گروهی جذاب با اهل بیت علیه‌السلام بیشتر آشنا شوند.

گفتنی است دیگر مراکز ثابت کانون استان  هم با حضور کودکان و نوجوانانی که در ایام تابستان شور و نشاط خاصی به مراکز کانون استان بخشیده‌اند، ویژه برنامه‌های مشابهی را تدارک دیده و اجرا می‌کنند.

شامگاه امروز پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ نیز کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری حوزه هنری در میدان توحید به کودکان و نوجوانان حاضر در ویژه برنامه‌ی غدیر خدمت رسانی خواهد کرد و در ادامه واحد سیار کانون البرز نیز با همکاری فرماندهی سپاه حوزه  محلات حصار و کلاک میزبان کودکان و نوجوانان این مناطق بوده و فعالیت های مختلفی از جمله معرفی کتاب و بازی و سرگرمی را اجرا خواهد کرد.

فردا صبح جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ نیز کودکان و نوجوانان گرمدره کرج میزبان کتابخانه سیار و کارشناسان و مربیان کانون بوده و در غرفه‌ای که به همت شهرداری گرمدره و همکاری ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود با موضوع عید سعید غدیر برای کودکان و نوجوانان این منطقه برنامه اجرا خواهند کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =