جشن عید سعید غدیرخم در مرکز شماره یک شهرکرد برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیرخم و همزمان با دهه ولایت، مراسم جشنی صبح روز پنج‌شنبه ۱۵ تیر در مرکز فرهنگی هنری  شماره یک شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در این برنامه که جمعی از مادران و اعضا حضور داشتند پس از قرائت آیاتی از کلام‌ ا... مجید، وادای احترام به سرود مقدس جمهوری اسلامی آقای تاجی کارشناس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم، با معرفی ابعاد وجودی حضرت علی(ع) و شرح و اهمیت واقعه‌ی غدیر به اهمیت بازسازی قلوب با نور ایمان و تمسک جستن به ولایت اهل بیت و بیانات آنان و پیروی از سبک زندگی ایرانی اسلامی پرداخت و حضرت علی علیه السلام را از جهات متعدد و در شرایط گوناگون، برای همه‌ی نسل‌های بشر یک الگوی جاودانه و فراموش نشدنی دانسته و از شرکت کنندگان خواست تا با آگاهی و مطالعه‌ی بیشتر؛ جهات متعدد زندگی و بیانات ایشان و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را، در عمل فردی و در زندگی شخصی و خانوادگی، در اخلاق اجتماعی، در زهد و مناجات و محراب عبادت  مورد توجه بیشتری قرار دهند.

کارشناس سازمان تبلیغات اسلامی استان هم‌چنین در سخنان خود به اهمیت عفاف و حجاب اشاره کرد و امر به معروف و نهی از منکر را یکی از شاخصه‌های اصلی پایبندی به این مهم معرفی کرد.
 و در پایان به اهمیت موضوع نبوت و ولایت و وحدت کلمه اشاره کرد و  اهمیت رعایت اصول سبک زندگی ایرانی اسلامی در تحکیم بنیان خانواده و داشتن فرزندان صالح  از گذشته تاکنون، بامعرفی چند کتاب ارزشمند  شرکت کنندگان را به رعایت هرچه بیشتر و بهتر سبک زندگی ایرانی اسلامی و رعایت صبر و متانت و خیرخواهی و خیراندیشی در عمل هدایت کردند.
اجرای خطبه خوانی و شعرخوانی و معرفی کتاب، از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =