ویژه برنامه‌های بزرگداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در کانون قم

کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از تدارک ویژه برنامه های کانون برای بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، اکرم الف خانی کارشناس ادبی کانون قم با اشاره به اینکه مراکز کانون پرورش فکری استان قم به مناسبت بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان شش برنامه را با موضوعات متنوع و جذاب تدارک دیده اند، اظهار کرد: نخستین برنامه برگزاری دورهمی ادبی با عنوان «کلبه ی کلمات» با حضور اعضای شماره مرکز یک در دفتر نشریات کودک و نوجوان و گفتگوی صمیمانه با شاعران و نویسندگان و آشنایی با روند تولید مجلات خواهد بود. 
دومین برنامه؛ نقد و بررسی کتاب "با دو چشمم می‌چشم" سروده غلامرضا بکتاش است که با حضور شاعر کتاب و اعضای مراکز ۳،۱۰ و ۶ در مرکز شماره شش کانون استان برگزار خواهد شد. برگزاری کارگاه آشنایی زدایی برای اعضا و مربیان از دیگر برنامه‌های برنامه روز ۱۸ تیر است. 

سومین برنامه با عنوان "داستان‌های نیم وجبی" روز دوشنبه ۱۹ تیرماه با حضور فاطمه جوادی نویسنده نوجوان با برگزاری کارگاه "آشنایی با داستانک" ویژه اعضای نوجوان در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

وی افزود یکی از مهم ترین برنامه های این هفته  پاسداشت شاعران و نویسندگان استان قم و سایر استان‌ها در روز سه شنبه ۲۰ تیرماه است  که در یک گردهمایی بزرگ در خانه معلم با عنوان "آن خاطرات شیرین" برگزار خواهد شد. گفتنی است بیان اولین خاطرات نوشتن و شعرخوانی شاعران و اعضای انجمن ادبی کانون استان قم از دیگر برنامه های این دورهمی است.

پنجمین ویژه برنامه با عنوان "خنده‌های رسیده با جمله‌های کال"  با حضور اکرم الف‌خانی نویسنده کودک و نوجوان و  اعضای مراکز ۲ و ۸  روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه با میزبانی مرکز شماره ۸ کانون استان قم و موضوع هیچانه‌نویسی برگزار خواهد شد.  

"چاخان خان" نیز عنوان برنامه‌ای با موضوع  "شیوه های اغراق در طنزپردازی" است که با  حضور شاعر دکتر انسیه سادات هاشمی  و اعضای مراکز ۵ و ۷ به میزبانی مرکز شماره ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه  برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =