دورهمی در کلبه کلمات

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانام قم اعضای مرکز شماره ۱ قم  در تاریخ ۱۷ تیرماه از دفتر نشریات سنجاقک، پوپک و سلام بچه‌ها دیدن کردند. 

در این بازدید اعضای کانون با اعضای  مختلف تحریریه این نشریات ملاقات کردند و با روند تولید نشریات از دریافت اثر از نویسنده تا چاپ آشنا شدند.  مجید ملاحمدی درباره روند تولید مجله، وظایف هر یک از اعضای تحریریه و نحوه دریافت اثر از نویسندگان با اعضا سخن گفت و از آنها دعوت کرد آثارشان را برای چاپ به پوپک ارسال کنند. پس از آن اعضا با سیدسعید هاشمی دیدن کردند و درباره آثار طنز و "وام دماغ" که از آثار هاشمی در کانون است با او گفت‌و گو کردند. هاشمی مجله سلام بچه‌ها را به اعضا معرفی کرد که مناسب گروه سنی نوجوان است ، همچنین درباره تفاوت مجله و کتاب با اعضا صحبت کرد. 

دورهمی در کلبه کلمات

در ادامه اعضا با حامد جلالی  نویسنده نوجوان دیدار کردند. جلالی به اعضا توصیه کرد جهان پیرامون و تجربه زیسته‌شان را گسترده کنند. وی همچنین از وظایف کارشناس مجلات با اعضا سخن گفت. 

دورهمی در کلبه کلمات

دیدار با علی باباجانی نویسنده کودک و نوجوان ایستگاه پایانی این بازدید جذاب بود که با یک کارگاه قصه نویسی گروهی همراه بود.  در این بخش اعضا با نشریه سنجاقک نیز بیشتر آشنا شدند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =