بیش از نه هزار جلد کتاب در مراکز کانون توزیع می‌شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در برنامه زنده تلویزیونی «تزه گون» از توزیع بیش از نه هزار جلد کتاب و بازی‌های فکری در مراکز کانون استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه تلویزیونی تزه گون که روز یکشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ از شبکه استانی سبلان پخش شد، گفت: شاکله اصلی فعالیت‌های کانون برنامه‌های کتاب محور است و دراین‌خصوص نه هزار و پانصد جلد کتاب همراه با بازی‌های فکری در حال آماده‌سازی برای توزیع در بین مراکز استان است.

علومی با بیان اینکه این تعداد کتاب میان ۲۴ مرکز توزیع خواهد شد، اظهار داشت: مربیان کانون بلافاصله بعد از دریافت کتاب، اقدام به آماده‌سازی و ثبت کتاب‌ها خواهند کرد تا کتاب‌های جدید هر چه زودتر وارد چرخه امانت شده و مورداستفاده کودکان و نوجوانان استان قرار گیرد.  

وی با اشاره به فعالیت‌های مراکز کانون استان در فصل تابستان، اظهار داشت: در فصل پیش رو مربیان مراکز با برگزاری حدود ۵۰۰ کارگاه با محور برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی برای اعضای کانون به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی کانون افزود: علاوه بر کارگاه‌های حضوری در فضای مجازی نیز سه کارگاه قصه‌گویی، خوانش متون و فلسفه برای کودک پیش‌بینی‌شده که برای مخاطبان خود آموزش‌های لازم را ارائه خواهند داد.

وی در این گفتگو میزان استقبال اعضا و والدین از برنامه‌های فصل تابستان کانون را مناسب ارزیابی کرده و خاطرنشان کرد: بعد از ایام کرونا میزان حضور اعضا در مراکز افزایش چشمگیری داشته و در این فصل نیز با تکمیل ظرفیت کارگاه‌ها و اتمام مهلت ثبت‌نام اعضا، هنوز مراجعه و تقاضا برای بهره‌گیری از فعالیت‌های کانون توسط والدین ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =