توزیع کتاب در مراکز کانون چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع ۹هزار جلد کتاب در مراکز این کانون همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، حجت الله آسمند افزود: این کتاب‌ها در قالب ۸۰ عنوان کتاب به استان ارسال شده که بین ۲۶ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون استان توزیع می‌شود.

توزیع کتاب در مراکز کانون چهارمحال و بختیاری آغاز شد

وی با اشاره به اینکه این طرح با عنوان " در مسیر دانایی بر بال کتاب" همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد، گفت: همزمان با ۱۸تیرماه توزیع سه میلیون جلد کتاب به مراکز کانون در سراسر کشور آغاز شد.

آسمند افزود: ۹ عنوان از این کتاب‌ها برگزیده‌ جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان(مُرغک) که یکی از رویدادهای ادبی کانون پرورش فکری است، قرار دارد.

به گفته وی،هم‌اکنون ۲۱ مرکز ثابت، چهار مرکز سیار روستایی و یک کتابخانه پستی در استان فعال است و بیش از ۲۴۷ هزار و ۵۹۴ جلد کتاب در این مراکز موجود است.

به گفته وی، مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به عنوان کتابخانه ی تخصصی کودک ونوجوان هستند .گفت  در هرمرکز به طور متداول یک مربی و مسوول فرهنگی ،یک مربی ادبی و یک مربی هنری فعالیت دارند  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت : هم اکنون هشت هزار و ۶۶۷نفر عضو مراکز ثابت، یکهزار و ۵۱۵نفر عضو مراکز سیار هستند.

آسمند هدف از اجرای طرح توزیع کتاب در مراکز کانون را فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی بین اعضای کانون عنوان کرد و گفت:با تعامل بخش خصوصی کتابها و محصولات فرهنگی کانون را در این مرکز به فروش می‌رسد.

وی به برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت سالروز درگذشت آذری یزدی در مراکز کانون اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های کانون برای معرفی شخصیت آذری یزدی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =