کد خبر: 327569
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
بازدید 149
برگزاری جلسه‌ی نهاد اقدام‌پژوهی کانون استان تهران

اعضای نهاد اقدام‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در نشستی به بررسی شیوه‌نامه و عناوین سرفصل‌های اجرایی پژوهش در عمل پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛

       در این نشست مریم مشیری کارشناس مسئول واحد آموزش و پژوهش، ضمن تشکر از عملکرد اعضای نهاد در سال گذشته به همکاری مضاعف آنان در سال جاری تاکید کرد و سپس اعضای نهاد به بیان تجربیات خود در مورد تعامل با همکاران مراکز در سال گذشته پرداختند.
      در ادامه  مریم رضایی کارشناس واحد آموزش و پژوهش با اشاره به طرح توسعه اقدام پژوهی گفت : «اقدام پژوهی رویکرد سازنده‌ای در جهت گسترش مهارت های معلمان و مربیان و سایرکارکنان است. در کانون هم این اندیشه گامی اساسی در جهت اصلاح و بهبود محسوب میشود که با تکیه بر توانایی و مشارکت همکاران به ثمر خواهد رسید. با این رویکرد همه مربیان می‌توانند به عنوان عنصری سازنده در جهت شناسایی مسائل و حل آن در مراکز اهتمام نمایند.

وی گفت: اقدام پژوهی این باور را در مربیان تقویت می کند که می توانند برای مشکل و مسئله‌ای که با آن روبه رو شده اند با روش ابتکاری و خلاق راهکاری بیابند. برای بهبود مسائلی مانند ریزش تعداداعضای نوجوان در مراکز کانون ، کاهش کتابخوانی اعضا و یا عدم حضور چشمگیر اعضا در کارگاههای عمومی ویا شهریه ای و...
 سپس اعضای نهاد به بررسی مشکلات و موانع در زمینه اجرای فعالیت اقدام پژوه در مراکز، شیوه های ایجاد انگیزه در بین همکاران و همین طور تعیین زمان مناسب برای برگزاری کارگاه‌های فرآیندی و گروهی سلسله نشست های اقدام پژوه استانی با هماهنگی حوزه ستادی، با حضور مهناز عرب از نظر عدم تداخل با سایر فعالیت های مراکز پرداخته و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

برگزاری جلسه‌ی نهاد اقدام‌پژوهی کانون استان تهران
برگزاری کارگاه های فرایندی وگروهی اقدام پژوهی برای مربیان اقدام پژوه استان،  با هماهنگی حوزه ستادی و برگزاری جلسه با مدیرکل استان جهت ارائه پیشنهادات مطرح شده در این نشست ازجمله مصوبات این جلسه بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =