آیین رونمایی از کتاب دو جلدی ماجراهای موشی در کانون استان مرکزی برگزار شد

به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت مهدی آذر یزدی آیین رونمایی از کتاب دو جلدی ماجراهای موشی در کانون استان مرکزی در شهر مهاجران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ به مناسبت روز بزرگداشت مهدی آذریزدی و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ، آیین رونمایی کتاب ماجراهای موشی ۱و۲ به نویسندگی کتایون آذرپی کارشناس مسئول هنری سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل شده  در مرکز فرهنگی هنری شهر مهاجران روز دوشنبه ۱۹ تیرماه  ۱۴۰۲ برگزار شد.

آیین رونمایی از کتاب دو جلدی ماجراهای موشی در کانون استان مرکزی برگزار شد
 این مراسم با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان مرکزی ، کارشناسان و همکاران اداره کل به همراه مربیان ، اعضا و والدین مرکز مهاجران برگزار شد.
در این آیین معرفی شخصیت مهدی آذریزدی و مجموعه کتابهای قصه های خوب برای اعضای شرکت کننده انجام شد.
گفتنی است کتاب دو جلدی ماجراهای موشی توسط مرکز انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و منتشر شده است.

آیین رونمایی از کتاب دو جلدی ماجراهای موشی در کانون استان مرکزی برگزار شد
کتایون آذرپی نویسنده کتابهای ماجراهای موشی گفت: مراحل نگارش کتاب، شیوه ها و راههای پیدا کردن سوژه و فکر اولیه های جذاب برای داستان نویسی ، هر اتفاق ساده و پیش پا افتاده‌ای می‌تواند سوژه‌ی ما برای نوشتن باشد اما به شرط اینکه از کنار آنها به راحتی نگذریم و به آن اهمیت بدهیم و هر چه‌قدر سوژه‌های شما به دنیای خودتان نزدیک‌تر باشد داستان منحصر به فردتری خواهید داشت.
ایشان ضمن اشاره به ویژگی های داستان ها و کتابهای مناسب گروه سنی کودک در خصوص اهمیت داشتن نگاه متفاوت و دید بکر و جدید نسبت به پدیده های اطراف، تاثیر گذاری مطالعه در سطح پرورش توان نوشتاری نویسندگان نیز توضیحاتی ارائه کردند.

پایان بخش برنامه اهدا لوح تقدیر و تجلیل از حضور ارزشمند و تاثیرگذار کتایون آذرپی در جمع اعضای کانون و همکاران قدیمی در کانون استان مرکزی  بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =