کد خبر: 327761
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
بازدید 158
انتشار فراخوان نخستین جشنواره استانی جُستارنویسی در کانون اردبیل

واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل فراخوان نخستین جشنواره‌ی استانی جُستارنویسی را بر اساس پیش‌بینی کتاب کار سال ۱۴۰۲ منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان با اعلام این خبر گفت: هدف اصلی از برنامه‌ریزی و اجرای این جشنواره در بین مربیان مراکز کانون استان اردبیل این است که توانایی آن‌ها برای ژرف‌اندیشی، تبادل اندیشه، یادگیری و افزایش آگاهی، تقویت نگاه جستجوگری، مطالعه و مهارت نوشتن افزایش یابد.

علومی تصریح کرد: ثبت تجربه‌های زیستی حوزه کاری مربیان در مراکز و تلاش برای روایت بی‌واسطه‌ و دست‌ اول آن‌ها، از جمله اهداف اصلی این جشنواره بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثاری خود را با محورهای موضوعی فرهنگی، هنری و ادبی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او بابیان اینکه موضوع جستار می‌بایست در راستای فعالیت‌های مراکز انتخاب شود، افزود: پرورش تفکر انتقادی و تمرین اندیشیدن، کمک به ارتقای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در مراکز، تقویت مهارت نوشتاری مربیان و توانایی بحث کردن در مورد یک موضوع، تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های مهارت محور برای نوشتن کاربردی ازجمله اهداف فرعی این جشنواره است.

شایان‌ذکر است مهلت ثبت ‌نام و ارسال آثار تا سی‌ام آبان ماه بوده و پس از داوری و اعلام نتایج، از برگزیدگان در هفته پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد و تلفن ۰۴۵۳۳۲۳۵۰۳۴ به عنوان دبیرخانه‌ی نخستین جشنواره استانی جُستارنویسی آماده پاسخ‌گویی به سؤالات علاقه‌مندان است.

فراخوان نخستین جشنواره استانی جُستارنویسی در کانون اردبیل

انتشار فراخوان نخستین جشنواره استانی جُستارنویسی در کانون اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =