درخشش کارشناس هنری کانون در سومین دوره جایزه طراحی‌وبسته‌بندی

منیژه حاتمیان کارشناس هنری کانون استان تهران برگزیده نشان سه ستاره در 2 بخش ایده و محصول شد؛ در بخش محصول نشان 3ستاره بسته بندی و در بخش ایده دارای رتبه برتر در سومین دوره جایزه طراحی و بسته‌بندی صنایع فرهنگی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان تهران، سومین دوره جایزه طراحی و بسته‌بندی صنایع فرهنگی و نمایشگاه تخصصی آثار برتر بسته‌بندی درروز چهارشنبه 21 تیر 1402 برگزار شد.

این رویداد به همت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی  با هدف ایجاد ساختار و شبکه‌ای منظم و هدفمند بین هنرمندان، تولیدکنندگان صنایع فرهنگی، طراحان صنعتی و گرافیست‌ها، فعالان و صنعتگران حوزه بسته‌بندی، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان عمده محصولات متنوع فرهنگی در داخل کشور با حضور دکتر امیدرضایی فر معاون وزیر علوم،تحقیقات و فناوری، دکتر مریم جلالی معاون وزارت میراث فرهنگی، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی،دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ، مدیران جهاددانشگاهی و دانشگاه علم و فرهنگ در سالن همایش های دانشگاه علم و فرهنگ برپا شد.

در این رویداد "منیژه حاتمیان" کارشناس هنری کانون استان تهران شرکت کرده بود، که در بخش ایده طراحی و بسته‌بندی رنگ‌های انگشتی برگزیده شد.

این رویداد که در دو بخش ایده و محصول برگزار شد، در بخش محصول بسته بندی رنگ‌های اکریلیک و گواش محصولات شرکت گیرش (محصولات هنری پارس) نشان سه ستاره بسته‌بندی که بالاترین نشان در جشنواره بود را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =