«یدو» و «در آغوش درخت» بهترین فیلم جشنواره حوا شدند

فیلم سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا به ترتیب در بخش ملی و بین‌الملل نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا جایزه بهترین فیلم را کسب کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیین پایانی و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا شامگاه جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی، هنری و سیاسی در تالار وحدت برگزار شد.

برهمین اساس جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره در بخش بین‌الملل به محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب برای تهیه‌کنندگی و بابک خواجه‌پاشا برای کارگردانی فیلم «درآغوش درخت» اهدا شد.

همچنین در بخش ملی جایزه بهترین فیلم جشنواره را محمدرضا مصباح برای تهیه‌کنندگی و مهدی جعفری برای کارگردانی فیلم «یدو» دریافت کردند.

فیلم‌های سینمایی «یدو» و «در آغوش درخت» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند و تاکنون موفق به دریافت جایزه از جشنواره‌های مختلف سینمایی شدند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روح‌الله سهرابی، مهدی آذرپندار، هاشم میرزاخانی و محمد حمیدی‌مقدم از مدیران سازمان سینمایی و همچنین هنرمندانی چون محمدحسین لطیفی، محمدعلی باشه‌آهنگر، مصطفی رزاق‌کریمی، مهدی جعفری، داریوش ارجمند، مرضیه برومند، هادی مقدم‌دوست و... از مدیران و هنرمندان حاضر در مراسم پایانی این جشنواره بودند.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه‌سادات محور از ۲۰ تا ۲۳ تیر در تهران برگزار شد.

این رویداد با قرار دادن محوریت موضوع زنان و خانواده در دستور کار خود و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =