حضور متفاوت امسال تماشاخانه سیار در کرمانشاه

مدیرکل کانون استان از حضور متفاوت امسال تماشاخانه سیار در کرمانشاه و اتفاقات اثرگذار و فعالیت‌های پیرامون آن سخن گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیرکل کانون استان از حضور متفاوت امسال تماشاخانه سیار در کرمانشاه و اتفاقات اثرگذار و فعالیت‌های پیرامون آن سخن گفت .

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تاکید بر توجه به مناطق محروم و کم برخوردار در حوزه تربیت بیان داشت: رویداد حضور تماشاخانه سیار در استان‌ها با رویکرد توجه به مناطق کم‌برخوردار مخصوصا توجه ویژه به مناطق مرزنشین استان (تا ۴۰کیلومتری مرز عراق) یکی از فعالیت‌های تربیتی نشاط آفرین و اثربخش از طرف کانون پرورش فکری است.

حضور متفاوت امسال تماشاخانه سیار در کرمانشاه
 وی افزود: حضور این کاروان مشتمل بر اجرای تئاتر با عنوان «ماجرای گله من»، قصه‌گویی توسط اعضا و مربیان برگزیده در جشنواره قصه‌گویی استان، منطقه و بین المللی و همچنین پخش نماهنگ و اجرای مسابقه با محوریت حجاب و عفاف و تکریم خانواده از جمله مهم‌ترین برنامه‌های حضور تماشاخانه سیار در استان کرمانشاه بوده است.
 زنجانی در ادامه افزود: رویداد حضور تماشاخانه در ۹ شهرستان، بخش و منطقه به اجرای برنامه پرداخت که در این دوره از حضور تماشاخانه در استان بیش از ۸۴۰۰ کودک و نوجوان در این رویداد شرکت نمودند.

حضور متفاوت امسال تماشاخانه سیار در کرمانشاه
 در ادامه زنجانی ضمن تشکر از کانون کشور به ویژه معاونت تولید اظهار داشت: جا دارد در همینجا از حضور سرکار خانم شویدی در استان به عنوان مسئول این رویداد که نشان از عزم جدی متولیان کانون پرورش فکری در تقویت رویدادهای حوزه کودک و نوجوان است  تقدیر نماییم چرا که رصد میدانی اتفاقات، سبب رشد و تعالی بیشتر آن خواهد شد. 
خیاط زنجانی اضافه کرد: یکی از جنبه‌های  تمایز این دوره از حضور تماشاخانه با دوره‌های قبل استفاده از برگزیدگان قصه‌گویی در مرحله استانی و منطقه‌ای همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی هر یک از شهرستان‌ها و بخش‌های استان کرمانشاه بوده است.

حضور متفاوت امسال تماشاخانه سیار در کرمانشاه
 همچنین وی در ادامه توضیحات خود با تشکر از مسئولین استان به ویژه معاونت محترم سیاسی امنیتی استانداری، فرمانداری‌های مناطق اجرای تماشاخانه و شهرداری‌های این مناطق و کلیه دستگاه‌های همراه در اجرای این رویداد بیان داشت:  نشاط و نشاط آفرینی یکی از وظایف دستگاه‌های تربیتی برای کودک و نوجوان است و تماشاخانه سیار نمونه‌ای از آن بوده که توسط همکاران در کانون پرورش فکری برنامه‌ریزی و اجرا گردیده است.

حضور متفاوت امسال تماشاخانه سیار در کرمانشاه
زنجانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود مفتخریم در حاشیه این حضور تماشاخانه از عروسک کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با عنوان « خاکله موشان » که یادآور قصه‌های قدیمی این استان است نیز رونمایی نمودیم.
تماشاخانه سیار از هجدهم تا بیست و یکم تیر ماه ۱۴۰۲ به مناسبت نزدیکی و ایام روز ملی کرمانشاه با حضور در ۷ شهرستان و بخش به اجرای ۹ برنامه در استان پرداخت .

حضور متفاوت امسال تماشاخانه سیار در کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =