مدیرعامل کانون به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری رویداد خانواده و فرهنگ عامه منصوب شد

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم در حکمی حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری اولین رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انسیه خزعلی در حکم علامتی نوشته است: نظر به سوابق علمی و اجرایی و تجربه‌های ارزنده جناب‌عالی بر اساس آیین‌نامه رویداد خانواده و فرهنگ عامه به‌موجب این حکم شما را به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری اولین رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه منصوب می‌کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ضمن آرزوی موفقیت برای علامتی در پایان این حکم تأکید کرده است: امید است با توکل بر خدا، تعامل و همکاری با دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه فرهنگ و خانواده، زمینه‌ساز تعالی و معرفی سبک زندگی و تمدن نوین ایران اسلامی به‌عنوان الگوی برتر خانواده در جهان باشیم.

شایان‌ذکر است رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه از سوی معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود.

مدیریت و تربیت خانواده، موفقیت و مهارت خانواده، سلامت، جمعیت و نشاط خانواده، بازی و اوقات فراغت خانواده، محیط‌زیست و نقش خانواده، سفره و تغذیه خانواده، رسانه خانواده، مد و لباس خانواده، فرهنگ و میراث ناملموس خانواده از جمله بخش‌های رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه است.

مدیرعامل کانون به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری رویداد خانواده و فرهنگ عامه منصوب شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =