مسئولان مراکزکانون‌ زبان لرستان گرد هم آمدند

دراولین نشست سرپرست کانون زبان لرستان با مسئولان مراکز و کارکنان کانون زبان که درخرم آباد برگزار شد، اهداف پیش روی کانون زبان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: اولین نشست محمد جواد محمدی سرپرست کانون زبان لرستان با مسئولان مراکز کانون زبان شهرستانهای مختلف در خرم آباد برگزار شد. 
در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد توسط مسئولان مراکز، اهداف پیش روی کانون زبان استان توسط محمدی مطرح و نکته نظرات حضار مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
محمد جواد محمدی سرپرست کانون زبان لرستان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران برای برگزاری کلاس‌های کانون زبان در ترم تابستان گفت: به دنبال وحدت و همدلی بیشتر در بین کارکنان مدرسان و همکاران کانون پرورش فکری هستیم.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌ مراکز کانون پرورش فکری افزود: تعامل و هماهنگی با مدیران آموزشگاه ها و مدارس برای حضور و استفاده دانش آموزان از کلاس هاس کانون زبان انجام شود.

 

مسئولان مراکزکانون‌ زبان لرستان گرد هم آمدند

محمدی بیان داشت: دربرنامه‌ریزی‌ها به دنبال خلاقیت و نوآوری برای جذب و نگهداشت زبان آموزان در مراکز باشیم و فضای سازی مناسب و جذابی را در مراکز انجام دهیم.
سرپرست کانون زبان لرستان اضافه کرد: درپیشبرد اهداف کانون زبان هدف‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را برای خود مشخص کنیم و ازتبلیغات مناسب برای معرفی شعبه های کانون زبان استفاده کنیم.
محمد جواد محمدی تصریح کرد: در راستای توسعه مراکز کانون زبان به دنبال راه اندازی شعبه های جدید کانون زبان در شهرستان‌های پلدختر الیگودرز، کوهدشت و نورآباد هستیم وامیدواریم با حمایت های رییس کانون زبان ایران، به زودی شاهد تاسیس مراکز کانون زبان در این شهرها باشیم.
محمدی به بحث حجاب و عفاف در مراکز کانون زبان اشاره کرد و گفت: در آستانه ماه محرم و صفر هستیم و باید از سخنان و شخصیت امام حسین علیه السلام درس‌های زیادی را فرا بگیریم. 
گفتنی است: در این نشست کلیه مسئولان مراکز وکارکنان کانون زبان، مسئول حراست، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کارشناس فناوری و روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان حضور داشتند.
در پایان این جلسه مسئولان مراکز مشکلات و نکته نظرات خود را مطرح و سرپرست کانون زبان به آنها پاسخ داد. 

مسئولان مراکزکانون‌ زبان لرستان گرد هم آمدند

مسئولان مراکزکانون‌ زبان لرستان گرد هم آمدند


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =