همایش کودکان عاشورایی در تبریز برگزار می‌شود

همایش کودکان عاشورایی با حضور خانواده‌ها و با هدف ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی یکشنبه اول مرداد ماه در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تصریح کرد: "همایش کودکان عاشورایی" با هدف ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی با حضور کودکان و خانواده‌ها همزمان با سراسر کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز برگزار می‌شود.

وی آگاهی بخشی و آشنایی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و نیز معرفی شخصیت‌های مقدس واقعه عاشورا و تبیین فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نظیر ایثار و شهادت در قالب فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

بینش با بیان اینکه در این همایش خانواده‌ها به همراه فرزندان خود حضور خواهند داشت تاکید کرد: به همین مناسبت فعالیت‌های متنوعی در راستای اهداف مورد اشاره در این برنامه اجرا خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عین حال از تمامی خانواده‌ها دعوت کرد در کنار فرزندان خود در این همایش که روز یکشنبه اول مرداد ماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ در محوطه مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

همایش کودکان عاشورایی در تبریز برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =