کد خبر: 328142
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
بازدید 1340
لبیک "میهمانان کوچک امام حسین (ع)" در همدان طنین‌انداز شد

عصر امروز همزمان با سراسر کشور اولین گردهمایی کودکان و نوجوانان عاشورایی با عنوان «میهمانان کوچک امام حسین (ع)» به همت ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و با همکاری هیأت قاسم‌بن‌الحسن در میدان اصلی شهر مریانج برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، عصر امروز همزمان با سراسر کشور گردهمایی کودکان و نوجوانان عاشورایی با عنوان «میهمانان کوچک امام حسین (ع)» به همت ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و با همکاری هیأت قاسم‌بن‌الحسن در میدان اصلی شهر مریانج برگزار شد.

لبیک "میهمانان کوچک امام حسین (ع)" در همدان طنین‌انداز شد


در این مراسم معنوی و پر از شور حسینی کودکان و نوجوانان میدان‌دار برنامه بودند از مجری و قاری قرآن گرفته تا مداحی کردن برای بچه‌ها. در شروع آیات کلام‌الله مجید با صدای خوش قاری نوجوان امیرعباس مظاهری فضای مراسم را عطرآگین کرد.

سپس پسران سرود «رفیق شهیدم» را اجرا کردند و سپس قصه‌گوی کودک کانون امیرعلی فاضلی فر قصه‌ای از امام حسین و یارانش برای جمع حاضر با زبان شیرین و روان کودکانه خود تعریف کرد.

لبیک "میهمانان کوچک امام حسین (ع)" در همدان طنین‌انداز شد

در ادامه دو مداح کودک  برای دوستان خود به مداحی پرداختند و در پایان عهدنامه‌ کودکان عاشورایی همزمان با سراسر کشور قرائت شد.

در متن عهدنامه آمده است:

امام حسین دوست داشتنی!

ما کودکان عاشورایی در محرم  ۱۴۰۲ شمسی قول می‌دهیم در راه شما قدم برداریم و در همه زندگی‌مان رفتار و گفتار شما یادمان بماند.

قول می‌دهیم کسی را اذیت نکنیم و در برابر کسانی که دیگران را اذیت می‌کنند ساکت نباشیم؛ ما کودکان عاشورایی قول می‌دهیم دوستی همیشگی و یاری با وفا برای رهبر و امام زمان باشیم.

ما کودکان عاشورایی قول می‌دهیم برای آموختن بیشتر؛ برای مهربانی و برای ساختن دنیایی قشنگ‌تر تمرین و تلاش کنیم.

لبیک "میهمانان کوچک امام حسین (ع)" در همدان طنین‌انداز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =