کد خبر: 328191
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
بازدید 134
اولین نشست آموزشی کمیته عفاف و حجاب ویژه بانوان در کانون زنجان

اولین نشست آموزشی کمیته عفاف و حجاب ویژه بانوان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با حضور خانم عباسی مدرس و مشاور مرکز مشاوره اسلامی سماح زنجان به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان به نقل از مریم بابایی: اولین نشست آموزشی کمیته عفاف و حجاب ویژه بانوان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با حضور خانم عباسی مدرس و مشاور مرکز مشاوره اسلامی سماح زنجان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار گردید.

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری استان زنجان با اشاره به موضوع حجاب و عفاف در سطح اداره گفت: در این نشست که با حضور حدود ۳۵ نفر از بانوان کانون استان برگزار شد به موضوعاتی پیرامون عفاف و حجاب و جایگاه زن در خانواده و جامعه اشاره گردید. همچنین مدرس دوره به آسیب‌های مبتلابه زنان و خانواده و شرایط حاضر جامعه اشاره نمود و اعتقاد داشت که شادابی خانواده در گرو شادابی مادر و زنان جامعه می باشد.

پایان بخش برنامه، اشاره به این جمله بود که خوشحالی هرکسی به دست خود فرد می باشد و نباید منتظر دستان سحر آمیز بیرونی باشد مصداق جمله" شادی ها ساختنی است نه آوردنی ".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =