میهمان‌نوازی باشکوه میهمانان کوچک امام حسین در کرمانشاه

همزمان با گردهمایی کودکان عاشورایی در سراسر کشور، میهمان‌نوازی باشکوه میهمانان کوچک امام حسین در کرمانشاه رقم خورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با گردهمایی کودکان عاشورایی در سراسر کشور، میهمان‌نوازی باشکوه میهمانان کوچک امام حسین در کرمانشاه رقم خورد .

میهمان‌نوازی باشکوه میهمانان کوچک امام حسین در کرمانشاه
در این مراسم بزرگ محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن خیرمقدم به تمامی میهمانان عاشورایی گفت : محفل با برکت امام حسین جاییست که درهای آن همیشه به روی همه باز است و هرکس بتواند از این خوان بابرکت بهره‌ای ببرد سعادتی بی‌پایان را نصیب خود ساخته که آثار آن در دنیا و آخرت مانا و برقرار است . 

میهمان‌نوازی باشکوه میهمانان کوچک امام حسین در کرمانشاه
زنجانی با اشاره به حضور حداکثری اعضا در این مراسم و تقدیر از این شور حسینی گفت : سال گذشته کانون کرمانشاه متولی اجرای این مراسم بود، امسال این طرح به صورت کشوری و همزمان در سراسر ایران عزیزمان برگزار شد و به یاری خداوند و به عشق اباعبدالله الحسین سال آینده نیز این گردهمایی به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد . امسال کانون از ابتدای محرم تا اربعین یک شهید شاخص مدافع حرم را معرفی می‌کند و کانون استان شهید حسین علیخانی را که خود به عنوان یک مربی در امور فرهنگی و تربیتی فعالیت داشته و شاگردان بسیاری نیز در این زمینه پرورش داده است را معرفی می‌نماید .

میهمان‌نوازی باشکوه میهمانان کوچک امام حسین در کرمانشاه
در ادامه برنامه‌های مختلفی اجرا شد، از جمله : قرائت عهدنامه، اجرای همخوانی سرود، قصه‌گویی، شعرخوانی، خاطره‌گویی، بیان روایت، مدیحه‌سرایی، سینه‌زنی و ...
 این مراسم در مسجد حاج شهبازخان برگزار شد که همزمان انعکاس این مراسم توسط خبرگزاری‌ها و به صورت پخش زنده از شبکه استانی زاگرس و کانال شاد پوشش داده شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =