دیدار مدیر کل کانون با نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان دیدار داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون  چهارمحال و بختیاری بعداز ارائه گزارش‌های از فعالیت‌های کانون در سطح استان و شهرستان کیار گفت: هم اکنون ۲۱ مرکز ثابت شهری و چهار مرکز سیار روستایی و یک مرکز خدمات پستی در استان فعال است.

حجت الله آسمند افزود: در شهرستان کیار ۲ مرکز در شلمزار و گهرو فعال است که توسعه مراکز کانون در سطح شهرستان و استان در دستور کار قرار دارد.  
وی اظهارداشت: هم‌اکنون ۸۰ روستا زیر پوشش واحدهای سیار هستند.  

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید بر نقش کانون در پرورش فکر و استعدادهای کودکان و نوجوانان گفت: توسعه این مراکز مهم است.

حمزه افزود: برای توسعه مراکز کانون در حوزه انتخابیه خود  ۶ میلیاردریال اعتبار از  محل اعتبارات در اختیار نمایندگان به کانون استان اختصاص داد.

فرماندار شهرستان اردل نیز در این دیدار  با اشاره به فعالیت‌های شایسته و خوب و اثرگذار مراکز کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان شهرستان کیار به توجه بیشتر به مراکز کانون تاکید کرد.  
فرماندار کیار خواستار راه‌اندازی مراکز جدید و بیشتر در سطح شهرستان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =