کد خبر: 328497
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
راه‌اندازی «دپارتمان امور ترجمه» در کانون زبان ایران

با راه‌اندازی «دپارتمان امور ترجمه»، مهدی ذوالفقاری رئیس کانون زبان ایران با صدور حکمی محمدرضا سهرابی را به عنوان مسئول این دپارتمان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، ذوالفقاری در بخشی از حکم سهرابی با اشاره به تعهد، شایستگی و تجربه‌های ارزشمند سهرابی در این مجموعه آموزشی آورده است: امید است بر اساس شعار محوری «ایران برای کانون و کانون برای ایران» و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه‌مندان کانونی، با اتکا به عنایت‌های خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی زیرنظر رئیس کانون، نسبت به توسعه دپارتمان ترجمه همزمان زبان‌های خارجه، برنامه‌ریزی در راستای تربیت مدرس مرتبط و انجام امور ترجمه متون و کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی در ارتباط و هماهنگی کامل با معاونت پژوهشی و برنامه‌ریزی آموزشی، توسعه منطقی کمی و کیفی کانون زبان ایران را مد نظر قرار دهید.

سهرابی دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد و ارتباطات و رسانه در مقطع دکتری است.

وی همکاری خود با کانون زبان ایران را از سال ۸۰ آغاز کرده است و پیش از این مسئولیت‌هایی از قبیل معاون توسعه منابع انسانی، معاون آموزشی، مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و مدیر نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت را بر عهده داشته است.

سهرابی همچنین کتاب‌های زیادی را ترجمه و تالیف کرده و بیش از ۱۰۰ مقاله در نشریه‌های مختلف به چاپ رسانده است. در سوابق علمی وی تدریس در دانشگاه نیز به چشم می‌خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =