تفاهم ‌نامه همکاری مشترک در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امضا شد

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی کودکان و نوجوانان با ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت، مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های ادبی، هنری و تبلیغی دفاع مقدس ویژه‌ی کودکان و نوجوانان و مربیان مراکز کانون استان اردبیل توسط مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، روز شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲ به امضا رسید.

بر اساس این گزارش، در این تفاهم نامه که به مدت یکسال منعقد شده است، بر ایجاد زمینه تولید و انتشار آثار مکتوب قصه، داستان و شعر، مشارکت در تولید کتاب‌های صوتی و پادکست، خوانش کتاب، نمایشنامه، وصیت‌نامه شهدا و اجرای برنامه های تبلیغی و ترویجی و جلسات نقد و بررسی تاکید شده است.

گفتنی است، همکاری در تولید محتوا برای رویدادها و جشنواره‌های ادبی و هنری و همکاری در برگزاری جشنواره‌های سرود و تئاتر دفاع مقدس و مقاومت ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر موارد مطرح در این تفاهم نامه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =