کد خبر: 328643
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
 راه‌اندازی نخستین مرکز الگوی تربیتی در کانون خوزستان

هم‌زمان با فصل تابستان اولین مرکز الگوی تربیتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، ۱۵مردادماه با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان و خانواده‌های اهوازی، فعالیت‌های تابستانه اولین مرکز الگوی تربیتی کانون در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز آغاز شد.

در آیین شروع به کار این مرکز الگوی تربیتی که با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از کودکان و نوجوانان دختر و پسر برگزار شد؛علاوه بر اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون، برگزاری مسابقه شطرنج، ویژه‌برنامه «عروسک دوست‌داشتنی من» نیز با هدف معرفی بازی‌های فکری و سرگرمی کانون به اعضا و والدین برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ مراکز الگوی تربیتی کانون با هدف ارتقای رویکرد تربیتی فعالیت‌ها و برنامه‌ها در راستای تربیت تمام ساحتی کودکان و نوجوانان، طراحی و اجرای برنامه‌های تربیتی نوین فعالیت خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر آغاز کرده است و تقویت و فکر و اندیشه، مهارت‌ها و سلامت ذهنی و جسمی کودکان و نوجوانان را مدنظر دارد.

کارگاه‌های اسکرچ، آی مث، شطرنج، هوش هیجانی،خوشنویسی و ... ازجمله کارگاه‌هایی است که در این مراکز به آن‌ها پرداخته می‌شود.

گفتنی است: دومین مرکز الگوی تربیتی کانون خوزستان نیز در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز نیز با همین رویکرد راه‌اندازی خواهد شد.

 راه‌اندازی نخستین مرکز الگوی تربیتی در کانون خوزستان

 راه‌اندازی نخستین مرکز الگوی تربیتی در کانون خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =