استقبال ۲ هزار و ۷۰۰  کودک و نوجوان بوشهری از کارگاه‌های تابستانه مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: از ابتدای فصل تابستان تا نیمه مردادماه امسال بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ با هدف حضور در کارگاه‌های تابستانه به مراکز این کانون در استان بوشهر مراجعه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، سمیه رسولی روز پنجشنبه  ۱۹ امرداد در جمع خبرنگاران در شهرستان دشتستان اظهار کرد: این کارگاه‌ها در شاخه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، پژوهشی و دینی در حال برگزاری هستند. 
وی بیان کرد: یکی از مهم ترین فعالیت های انجام شده در کانون پرورش فکری به عنوان کتابخانه های تخصصی کودکان و نوجوانان مطالعه و امانت دهی جامعه هدف کانون است.
رسولی ادامه داد: در این راستا از همه کودکان و نوجوانان استان بوشهر برای حضور و عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت می شود چراکه بدون شک نتایج موثر و مثبتی برای آنان به دنبال دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تصریح کرد: با توزیع چندین هزار جلد کتاب در مراکز استان شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی کودکان و نوجوانان هم استانی هستیم که امیدواریم این ظرفیت مورد استفاده تمامی جامعه هدف قرار گیرد.
وی یادآور شد: استان بوشهر اکنون ۲۳ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان بوشهر فعال است که این بیش از ۶ هزار عضو فعال دارند.
رسولی افزود: بیشترین فراوانی این مراکز در استان بوشهر مربوط به شهرستان دشتستان با پنج مرکز شهری و یک مرکز سیار روستایی است. 
وی اظهار کرد: حضور معاون فرهنگی کانون در استان بوشهر فرصتی ارزشمندی بود تا راهکارهای موثری برای توسعه فعالیت مراکز استان در مناطق شهری و روستایی فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =